Autor Wątek: V-TENIS projekt systemu  (Przeczytany 778 razy)

Piotr Jankowski

  • Administracja
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
V-TENIS projekt systemu
« dnia: Luty 19, 2021, 15:02:47 »
Witam!
W tym wątku przedstawiam projekt zasad prostej formowej gry przypominającej nieco statki:

Cytuj
ZASADY V-TENISA (Wersja pilotażowa)

1. W meczu biorą udział 2 osoby, a ich rywalizację nadzoruje sędzia.

2. Przed meczem zawodnicy przekazują sędziemu listę sześciu numerów z zaznaczonymi trzema słabymi, i trzema mocnymi punktami (patrz Przykład 1).
3. Zawodnicy na zmianę wysyłają w określonym miejscu posty zawierające (opcjonalnie) narrację, oraz cyfrę od 1 do 6 (nie można dwa razy wybrać tej samej cyfry).
4. Jeśli gracz wybierze cyfrę oznaczoną przez przeciwnika jako słaby punkt, to gracz wybierający cyfrę zdobywa jeden punkt.
5. Jeśli gracz wybierze cyfrę oznaczoną przez przeciwnika jako silny punkt, przeciwnik gracza wybierającego cyfrę zdobywa jeden punkt.

6. Wysyłając post, jeden gracz, wyłącznie raz w ciągu jednego meczu można wykorzystać podwojenie stawki.
7. Podwojenie stawki zaznacza się przez zapisanie wybranej cyfry w formie "2x(?)", gdzie ? oznacza wybraną cyfrę (Przykład 2)
8. Jeśli gracz wybierze, zaznaczając iż podwaja stawkę, cyfrę oznaczoną przez przeciwnika jako słaby punkt, to gracz wybierający cyfrę zdobywa dwa punkty.
9. Jeśli gracz wybierze, zaznaczając iż podwaja stawkę, cyfrę oznaczoną przez przeciwnika jako silny punkt, przeciwnik gracza wybierającego cyfrę zdobywa jeden punkt.
10. Po wykonaniu instrukcji z punktu 8, lub punktu 9 rozgrywka jest kontynuowana według normalnych zasad.

11. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 punkty

Przykład 1:
1. słaby punkt
2. słaby punkt
3. silny punkt
4. silny punkt
5. silny punkt
6. słaby punkt


Przykład 2:
2x(4)
Oznacza że gracz wybiera cyfrę 4 równocześnie podwajając stawkę

Zachęcam do testowania i przesyłania jakichkolwiek sugestii, zarówno dotyczących nazw, jak i samej rozgrywki. Żaden pomysł nie jest głupi!
Ja oczywiście będę się zajmował testowaniem "systemiku" i wprowadzaniem nowych mechanik, ponieważ zamierzam, aby docelowo bardziej liczyła się taktyka, niż szczęście.

Miłej zabawy!
Piotr Jankowski Jarl Wichrowego Tronu oraz Markart

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
playlifegames lodux zoo-cassmitha improwicze zmiennivice